sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Näitähän tulee

Olen neulonut näitä pikkuisia nyt varastoon. On sitten mistä ottaa, kun yhtäkkiä tarviikin lahjuksiksi. Olisi tumput ja sukat pojalle, siniset sekä vihreä setti. Näitä on niin mukava tehdä, valmistuvat nopsaan ja pienet saajat hellyttävät tekijänkin. Puikot ovat kiltisti muodostaneet nyt pikkuisia sukkia ja tumppuja. Joskus kun ei tahdo millään tulla niin kovin mieleistä neulejälkeä, niin silloin on tehtävä kun puikot tottelevat. Näille ei ole muuta tehty kuin langat päätelty.
Lanka Kristiinalta saamani Lanet, kumpaakin väriä meni 40 g eli yhteensä 80 g.
Malli: oma viritelmä.
Puikot: 2,5 bambut.

11 kommenttia:

  1. Aina vaan ne näyttää yhtä suloisilta!

    VastaaPoista
  2. Ai että mä oon iloinen kun mulla turhaan seisoneet langat on muotoutuneet näin söpöiksi <3
    Ei voi muuta kuin todeta, että antamisesta saa suuren ilon, sekä Sinä että minä.

    VastaaPoista
  3. Soman suloisia, näitä on varmaan mukava tehdä:)

    VastaaPoista
  4. Yks kaks mulla sytytti, että vihreää Lanettia sain arpajaisvoittona Annikaiselta. Hänelle kanss kiitos osallistumisestaan tietämättään tähän projektiisi.
    Tai noh, nyt hän tietää kun kommentoin hänellekin;)

    VastaaPoista
  5. Hellyyttävän näköisiä pikkuisia!

    VastaaPoista
  6. Kristiina: tämä jos mikä on hyvän kierrättämistä. Pieniin jalkoihin ja käsiin lämmintä sekä moneen mieleen myös.

    Kiitos kaikille kannustavista kommenteista. Tällä mallilla on hyvä jatkaa.

    VastaaPoista
  7. Ihastuttavia vauvan asusteita!

    VastaaPoista
  8. Uskon,e ttä jokaiselle sukalle ja lapaselle löytyy saaja. Minäkin kerään kaappiin "jemmaa" (vaikka en itse osaakaan tehdä sukkia, tai osaan, mutta niistä tulee joka kerran...outoja). Sulla oli jotain mukavia kirjojakin!!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. Se lämmittää kovasti Kardemumman sydäntä.